Coruscant Comics Holokron

2018. augusztus 08. 14:31 - SirMouke

odan-urr_sithholocron.jpg

Üdv Olvasó! Ha megtaláltad ezt az oldalt, az azt jelenti, hogy nagyon szerencsés vagy, vagy éppen nagyon unatkozol. Itt olyan információkat osztok meg, amik régen kikívánkoztak belőlem, de igazából senkit sem érdekelnek. Természetesen maga a Coruscant Comics oldal lesz a középpontban, annak kialakulása, titkai. Idővel a szöveg bővülni fog, ahogyan időm, kedvem, valamint a történések sűrűsége engedi.

Egy új Birodalom kialakulása

Mindig is szerettem a Star Wars-t. Kiskoromban kikönyörögtem 3-4 újságárusnál kapható Star Wars képregényt, amik a mai napig remek állapotban vannak. Azért a fő prioritás a Donald Kacsa volt, azóta is halomban áll otthon. Aztán rátaláltam a HálóZsákra, ahol felfedeztem, hogy az itthon ki nem adott képregényeket magyarosítják. Párat elolvastam és közben azon gondolkodtam, hogy ilyet én is tudok csinálni.

Az első képregény a Nem látott, nem hallott volt. Büszkén el is küldtem a HálóZsák fórumán az illetékes embernek. Megdicsértek, jó lett, itt meg itt van a hiba. Majd, mivel apám nagy AC/DC rajongó, és tudomást szereztem egy Rock & Roll képregénysorozatról, belevágtam abba. Ez már sokkal hosszabb volt, de átverekedtem magam rajta a legpocsékabb technikákkal. Ismét elküldtem a HálóZsáknak publikálási célból. Kinézett valahogy, de nyilvánvalóan az egész nem volt szép. Akkor jöttem rá, hogy ez nem is olyan könnyű dolog. Ezután megmutatták a tutorial videóikat, amiket a mai napig használok. Innen is köszönöm őket!

Tudtam, hogy ShitHappenZ is szereti a Star Wars-t, sőt, még jobban is tud angolul, mint én. Megbeszéltük, hogy közösen dolgozunk. Javarészt Ő fordít én pedig beírok. Összedugtuk a fejünket és kiötlöttük a Coruscant Comics nevet. Természetesen szükségünk volt egy oldalra is. Kezdetben nem szerettünk volna pénzt beleölni, így ingyenes dolgokban gondolkodtunk. Ekkor merült fel a blog.hu, amin még ma is futunk.  Úgy gondoltuk, hogy az elején reklámokkal szerezzük meg a webhostingra a pénzt. Őszintén elmondhatom, hogy egy nyalókányi pénz sem gyűlt össze, olyan keveset kaptunk az Adsfly-tól. Visszamenőleg is elnézést a fölösleges kattintásokért. Eleinte csak rövid Mesék részekkel melegítettünk be a jövőbeli nagyobb munkára. Majd szép lassan ShitHappenZ kikopott mellőlem, csak néha egy-egy fordítás erejére tudtam visszacsalni.

Egyedül

Így egyedül maradtam. Minden rám maradt. Fordítás, beírás, oldal adminisztrációja. Ez a mai napig igaz. Néha-néha feltűnik valaki, aki besegít. Nekik a legnagyobb tisztelet.

Az elején bele kellett jönnöm. Elismerem, az első saját kiadványaim nem éppen a legjobb munkák. Ennek sajnos a Jedik hajnala látta kárát, pedig nagyon jó kis sorozat. Ha kész lettem egy füzettel vagy Mesék résszel, azonnal dobtam ki az oldalra. Magam sem néztem át, nemhogy más. Azért a mai kiadásokra már ráalszok egy-két napot és friss fejjel nézem át és javítom ki a hibákat. Sajnos a címekkel még mindig hadilábon állok. Saját véleményem szerint ez a leggyengébb pontom. Túlságosan próbálok ragaszkodni az eredeti megfelelőjéhez.

 

Utolsó bejegyzés
SirMouke
2018.08.08.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://coruscantcomics.blog.hu/api/trackback/id/tr3414169291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása