Star Wars: Rutin bátorság

2014. február 10. 17:29 - SirMouke

RoutineValor-FC.jpgA mostani képregény a Klón háborúk idejére visz el minket. Rövid akció Cody parancsnokkal.

Szerencsére kicsit sem érintkezik a több sebből vérző animált szériával. Aki teheti inkább nézze a rajzfilmváltozatot. Két 1x2 órás, mondhatni film. A második része ismerős lehet a Gonosz Útvesztője könyvhöz, hiszen ez is ott fejeződik be, ahol a harmadik rész elkezdődik.

Rövid lábadozásom miatt ennél is lassabban tudom csinálni a beírást. Esetleges késésekért elnézést.

 -- LETÖLTÉS --

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://coruscantcomics.blog.hu/api/trackback/id/tr615807753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Recsi 2014.02.10. 18:52:26

Megnéztem az idővonalat, és van több képregény, aminél a CC megjelölést látom, de más oldalon készítették (konkrétan a Uniont én írtam be valamikor). Ezeket mi is kitehettük volna a Hzs-re, de a készítők kérését tiszteletben tartva nem tettük mégsem. Persze mindenki azt tesz ki amit akar, csak akkor legalább egy jelzés kellene, hogy honnan származik.
A Vaders Quest pl. Darkness oldalán is megvan, mivel ő szkennelte be.
Nem fúrni akarok, csak gondolom Ti sem örülnétek, ha máshol megjelenne a munkátok mindenféle jelzés nélkül.

SirMouke · http://coruscantcomics.blog.hu/ 2014.02.10. 21:13:06

Kösz szépen ezeket az infókat! Átjavítom természetesen, nem akarunk lopni senkitől!!!
Anno a neten találtam őket, más oldalakon nem láttam, pedig kerestem más képregényes oldalakon, de csak nálatok a HZSn találtam meg őket.

Recsi 2014.02.11. 07:58:25

Az Unseen unheard-nek nincs letöltőoldala? A link visszavisz a főoldalra...

SirMouke · http://coruscantcomics.blog.hu/ 2014.02.12. 21:38:57

Nekem működik, sajnos nem tudom mi lehet a probléma, de próbáld meg akkor a CC Képregények menüpont alól.

Recsi 2014.02.13. 14:00:24

Rosszul írtam, mert ahogy látom az idővonalból minden CC link a főoldalra visz.
Csak hiányoltam a Unseen-t a főoldalról.
Aki nem nézi meg a listát, az nem is tudja, hogy van, mert a főoldalról nem elérhető...
süti beállítások módosítása